Mom62636362 Seloo26 3 aylıkken regl oldum, 4.ayımda spiral taktırdım. O vakte kadar geri çekilme ile korunduk, şimdi de spiral + geri çekilme
[silindi] Seloo26 7 ay sonra regl oldum 1 yıla kadar olmamasi normal diye biliyorum doktorum oyle demisti yanlis hatırlamıyorsam.