Seloo26 Anneler regliniz ne zaman geldi ben 2 ay oldu doğum yapalı hala gelen giden yok birde nasıl korunuyosunuz iğne veya haplar reglinin ilk günü başlanıyorlarmuş sanırım
mom073 Seloo26 doğumdan 55 gün sonra oldum. Şuan emzirmediğim için microgynon doğum kontrol hapını kullanıyorum. Emzirirken Cerazette kullandım. Ek koruma yapmadık hiç. Bir sorun yaşamadık Allaha şükür umarım yaşamayızda😬😂
Elfydr Seloo26 korunamamisim canim.suan 12 haftalık hamileyim. 9. Ayda ilk regle oldum bir daha olmadım. Düzensiz olacak herhalde dedim ama hamileymiş misim. Spiral taktırmak hazırlanıyordum geç kaldım.
Zlm Seloo26 üç aylıkken azıcık kirli kan diyebileceğim birşey geldi bir gün sürdü sadece ama doktorum yoğun emziriyosan bir yıla kadar olmazsın demişti benimki emmeyi bıraktı sonraki ay böyle kan geldi
Adalet_gk Benimkide 40 ım çıkınca olmuştu şuan da regl dönemim oluyorum bi sıkıntı yok korunmaya gelincede spiral taktırdım yinede korkuyorum geri çekilme de oluyor canım