Laden Gece bence kaldırmana gerek yok, en azından bi kaldırma bak bakalım tutacak mı kaçırma olacak mı, kaçırma olursa gece bir kere götür zaten uykulu hemen yapıp yatar. Ama bu sefer de bazıları gece kalkmaya alışır vs diyor bilmiyorum. Benim oğlum her gece bir kere kendi kalkıyor çişini yapıp yatıyor mesela. Öyle 2 saatte 3 saatte bir kaldırma falan olmaz zaten. Ama ilk gece kaldırmamanı tavsiye ederim.