Selamun aleyküm tatlı kızlar🌺
kızım 30 aylık olmak üzere. 2 ay önce eğitim vermeye çalıştım ama hazır olmadığını anladığım işin vazgeçtim. Şimdi yeniden başladım. Bugün 6 kez çişini yaptı. İkisini altına kaçırdı. Dördünü tuvalete yaptı. Öğlen uykusuna yatırırkende çişini yapmak istemedi zorlamadım. Bir şekilde ilerliyoruz fakat gece nasıl yapacağım? Ne kadar da bir tuvalete götüreyim geceleri? Önerileriniz, tecrübeleriniz benim için çok kıymetli. Şu garibana bir el atıverin şekerlikler😍