Ebruli101 Nazli_07 tesbih çok fazla var canım 🙄her türünden var desem yeridir arkadaşları alıyor sürekli bende daha önce bir kaç kez aldım teşekkür ederim fikrin için
Ebruli101 minniegibi-amadegil Canım araba bizde de var aslında arabasına da düşkün her erkek gibi ama araba aksesuari da nasıl olur bilemedim gerçi pekte anlamam hangi siteden alıyosun 🤭 Yani şöyle ayakkabı kıyafet eksiği yok genelde bende ona göre bakıyorum birde kilo sıkıntısı olduğu için kıyafetten yana kullanmak istemedim tayin durumundan dolayı da fazla ıvır zıvır yer tutacak şey istemiyorum
minniegibi-amadegil Ebruli101 Kıyafet alma zaten. Ben aldığım şeyleri söylüyorum. O sene ne ağzından çıktıysa, neye ihtiyaç olduğumu gördüysem ona yönelik hediye aldım. Yokla, düşün klasikleşme :)
Ebruli101 minniegibi-amadegil ahaha ağzından daha pahalı araba çıkıyor devamlı ama para yok borç çok bilemiyorum 😂😂