Ebruli101 Benim eşiminki de Geçtiğimiz Temmuz ayıydı. Ben ona masaj aleti aldım :) günlük 5 saat yol gidip geliyor (Avrupa - Anadolu) bacakları sırtı çok ağrıyor ve yoruluyor diye masaj tabancası aldım. Bir de gri renk spor Ayakkabı almıştım. Ayakkabıyı çok sevdi 😍 Masaj aletini de gerektiğinde kullanıyor memnun kalmıştı :)
geçen sene arabasını çok sevdiği için (eski araba ve çok önem veriyor) arabasına aksesuar almıştım koltuk başlarında yer alsın diye yastık yaptırmıştım. yastıklarda adımız yazıyor ve kral kraliçe simge yaptırmıştım. Koltukta asılılar. Bir önceki sene drone almıştım. Her sene farklı şeyler herkes tespih örgün alır ama siz eşinizi düşün. Ona uygun ne olabilir. Neye ihtiyacı var. Be yapmaktan hoşlanıyor, hobisi var mı? Mesela bodo.com dan bir aktivite satın alabilirsin. 🤷🏼♀️