[silindi] Annabel-Lee bu bakış açınız ve naçizane tespitinizden dolayı tekrar sizi tebrik etmekte bulunmaktayım o zaman 😀😀
Humagny Sarah1 her çocuk aynı değil benim.kizim asla çekmece karıştırmaz koltukların tepesine çıkmaz ya da evi dağıtmaz simdi kendisi yemek yiyor cok tertiplidir sabah kalkar kendince odasını ve yatağını toplar daha 4 yaşında eşyalarını oyuncaklarını vs asla.ortaya atmaz bende çok tertipli ve düzenliyimdir ama kızımin doğası böyle eve gelince direkt banyoya gider mesela elini ayağını yıkar.kiyafetlerini çıkarır kirli sepetine atar oyle odasına geçer bende öyleyimdir ama tam tersi de olabilirdi tersi olunca da kendini tehlikeye atacak bir durum.olmadigj müddetçe müdahale.etmezdim her çocuğun geliş dönemi vs farklı ona güvenli bir alan oluşturur istediğini yapmasına izin verirdim 😊
Annabel-Lee Ayycann Fazla oyuncak almadıklarını iki üç tane oyuncak aldıklarını söylemiştiniz yukarıdaki yorumunuzda diye hatırlıyorum. İnsan nasıl ki tadını bilmediği şeyi arzulamazsa çocuk da görmediği bilmediği oyuncağı istemez. Belki de bu yüzden oyuncak sevmiyordur. Evde en çok ne ile vakit geçirdiyse ona yönelir. Dönem dönem çocukların ilgisi farklı nesnelere de kayabiliyor.
Gulsum Sarah1 hayır bu yetistiris tarzına bakıyor benim oğlum birinin evine gittiği zaman asla karıştırmaz güzelce oturur oynayacak oyuncak varsa oynar yoksa insanlarla iletişim kurar bu ailenin yetistirisine bakıyor bence
Sarah1 Gulsum aradığım cevap tam olarak bu , cocuktur yapar diyerek bir cok seye goz yumulmalı bence , cocuk ta olsa sınırlarını bilmeli , gerek oyunla gerek tatlı dille bir cocuk cokta guzel egitilebilir
Zhnce Sarah1 hemen hemen hepsi böyle O sebeple analar olarak peşlerinde dolanmaktan bir bardak çay içemiyoruz Yani kendi adıma misafiikte asla sıcak cay icmedim sürekli peşinde olunca dagitmiyor müdahale ediyorum ama bende bi oturamıyorum yerime
Sarah1 Zhnce kesinlikle katılıyorum size , yani belli bir yasa gelene kadar sanirim misafirlik konusunda rahat yok 🙂
Annabel-Lee Sarah1 Misafirliğe gittiğinizde oyuncaklarla oynasa da diğer çocuklarla paylaşma konusunda sıkıntı yaşayabilir ve bu ciddi bir çatışma haline gelebilir. Dağınıklıktan ve ev karıştırmadan ziyade bu kıskançlık krizleri daha yorucu oluyor anne için. Çünkü paylaşmayı o an anlatamıyorsunuz. Kendinizi buna hazırlamaya çalışın bence. Ev dağılsa da toplanır, kafanızı yormayın ☺️
Sarah1 limonlukarpuzzz farkettiyseniz nasıl robot yetistireyim diye sormuyorum, etrafi kırarak dökerek dağıtarak mi mutlu olacak bu çocuk?? Sorum tecrübeli annelere fikir alışverişinde bulunmak icin .
limonlukarpuzzz Sarah1 tamam bende tecrubeliyim 18 aylij bir bebişim var sürekli dere tepe düz tirmabiyor yapma dememi anliyor ama anlamak istemiyor.. Ona zarar gelecek herseyi kaldirdim ve ozgur biraktim başkasinin evine gittigimiz zaman musade etmiyorum ama bizim evde bir çok şey serbest.. Kirarak dökerek değil merakla iç gudusel yapilan şeyler
Can_can Sarah1 evet öyle olacak. Napacaksin cocuk hic bir yeri karıştırmayacak mi? Üzgünüm dağınıklığa alışmak zorundasin
Zlm Sarah1 hepsi o kadar olmuyo tabi merak ediyolar ama bazılarını durdurabiliyosun laf dinliyo oluyorlar küçüklükten beri onunla konuşarak iletişim kurarsanız büyüdüğünde burası bizim evimiz değil eşyalarını karistirmamiz doğru olmaz derseniz anlar bence
Sarah1 Zlm bende sizin gibi düşünüyorum, cunku agac yasken egilir bir cocuk evinde de ozgurdur fakat sınırlar olmalı, küçüklükte dağınıklığa kırıp dokmeye alisan cocuklari büyüdüklerinde egitmekte zor olur fikrimce,
Zhnce Sarah1 aynen oyle Kendi oğlum için soyliym öyle alıp atayım kırayım olayı sadece kendi evimizde var birine gittigimizde yok ama orda da merak konusu var odaları bi turlar sonra içi rahat eder gelir yanıma 😄 Bende bu huyunu bildiğim için genelde yasiti olan kuzen akraba ile görüşüyorum yada çok cok yakın olduğum sevdiğim akrabalarla
Mom622626 Sarah1 çocuğumun huyunu pek bilmiyorum şimdiye kadar sadece bir kere misafirliğe gittim doğudu doğalı. Mesela gittiğimiz yerde oyuncaklarla oynadı ama dağıtmadı, biraz yemek yerken kırıntı döktü başkada bişey yapmadı.
TheLatte Sarah1 evet tamda böyle olcak çünkü o bi çocuk . Misafirlige gidiyosam elini biyere attiği an pesindeyim o yuzden kimse rahatsiz olmaz . Kayinvalidemin evinede gitsem toplayip cikiyorum dagittigi yerleri . Yani engel olmayada calissan dağilcak evin malesef .
Sarekuzu_19 Sarah1 Böyle düşüneceğini düşündüğüm kimsenin evine gitmiyorum çünkü çocuk bu kapatma tuşu yokki basıp durdurasin peşinden ayrılmam müsade etmem dagitmasina ama durmadiklari zamanda oluyor
Dn123 Sarah1 Ben de benim kızım da mı öyle olacak derken benim gibi temizlik tertip düzen takıntısı mı olacak demek istediğini düşünmüştüm Tabii ki öyle olacak Çocuklar merak ediyor açıl karıştırıyor ama şunu öğretebilirsin en fazla yani o da zorlamadan karıştırıp döktükten sonra tekrar toplama öğretebilirsin benim kızım 21 aylık olmak üzere mesela açıyor döküyor dağıtıyor kendince Ondan sonra da geri topla dediğimde kendince onları dolapları tikmaya çalışıyor bence sorun çocuğunun O çocukların öyle yapması değil senin düzen tertip takıntının olması