Ayycann 4 yaş biraz daha büyük ve anlayabilir anneyi. Söz dinlemesi güzel ama oyuncak kısmında bir eleştirim var. Çocuğa az oyuncak almak gittiği yerde oyuncak istememesi içinse doğru bulmuyorum. Çünkü çocuk oyunla öğrenir, oyunla gelişir. Tüm dünyası oyundur çocuğun. Belki oyuncaksız da oyun üretebiliyordur yeğeniniz. Sayısız ve şekil şekil arabalarla kendine filo kurup ard arda sürmek ya da bebeklerle karşılıklı diyalog kurdurarak oyun üretmek vs. her çocuğun hakkı. O kadar kısıtlamamak lazım diye düşünüyorum. Kendisi için tehlikeli olabilecek şeyler konusunda tabi ki uyarılmalı çocuk, çok sert olmayacak ve anlayabileceği bir şekilde. Onun dışında oyuncak dağılsın toplanır, kanepe örtüsü bozulsun düzeltilir, ev kirlensin temizlenir. Hatta bunları yaparken çocuğa da minik görevler verilip iş birliği öğrenilebilir. Oğlumun sepetlerce oyuncağı var, bir güzel dağıtır ve sonra hadi toplayalım deyip toplarken bana yardım etmeyi de öğreniyor bu sayede.