zeynepeliz Merhaba benim oglumla aylari ve kilolari hemen hemen ayni, doktorumuz kilosunun kesinlikle normal oldugunu soyluyor her kontrolde. Evet persentil tablosunda onde gidiyor ama boyu da ayni sekilde onde oldugu icin kilolu degil iri bebek olarak adlandiriliyor. Ben acikcasi boyle olmasindan memnunum, bence siz de endiselenmeyin.