Bebeğim 2760 kilo doğdu. Sarılık tehlikesi vardı. Anne sütü hep azdı. Mama ve meme birlikte gittik. Babası ilk zamanlar sık sık mama verdi sarılık olmasın diye. Sanırım o zamanlardan midesi büyüdü. Şu an 10 Aylık. 11 kilo. Gören herkes çok kilolu diyor. Biliyorum farkındayım. Ek gıda istediği zaman güzel alıyor. Ama genelde reddedihor. Acıktığı için ağlıyor mecburen mama veriyorum. Yürüdüğü zaman kilo verir diye okuyorum bunu deneyimlehyen var mı? Nolur geçecek desin biri. Kızımın obez olmasından korkuyorum psikolojimi bozdular🥺😒