Ela321 sağlık ocağında ki hemşireye ayda ne kadar almaları gerekiyor diye sordum 500 600 gram diyoruz sadece anne sütüyle beslenen bebekler için dedi bide sizinki mama da alıyormuş o yüzden çok az dedi bide bana iyice moralimi bozdu.Kızım zaten acıkınca anında memeyi mamayı sağlamam gerek ağlıyor nasıl.Mamayı 90 ml yapınca da hepsini bitirmiyor mesela doyuyor çünkü.Ama az kilo almış oluyor.Aman valla iyice can sıkıyorlar sağlıklı olsunda evlatlarımız az almış çok almış takmayacağım.