Benim bebeğim de 2 ay 12 günlük 5.200 gr. 3 kilo doğdu. Sadece anne sütü içiyor. 2 hafta önce her gün dışarı çıktığımız için sağıp veriyordum o zaman 90 ml içiyordu. Bana biraz az geldi 30 50 ml. Acıkınca önce anne sütü yetmezse mama verin bence. Bir de bana ne kadar emzirsen o kadar sütün gelir demişlerdi ve emzirirken su içmeyi ihmal etme, üzülme annesi sonuçta hiç de kilo almamış değil. Sağlıkla büyüsünler
🙏🏻