Gidip eczaneden direk alabilirsin kuzum doktorun yazmasına gerek yok ilaç değil zaten bi zararı olmaz.ben kabız değilken bile arada veriyorum özellikle kışım bağışıklığı güçlensin hastalanmasın diye.kabız olduğu zaman da iyi geliyor bağırsak florasını düzenliyor rahatlatıyor çocuğu.