Kızlarım merhaba 🌸
14 aylık oğlum var yaklaşık 10. Ayından beri Kabızlık sorunu yaşıyoruz Alerjisi de vardı çok şükür o Hafiflemiş 10 aylıkken Emzirmeyi bıraktım Daha doğrusu kendisi emmedi Mamayla devam ediyoruz Doktora gidiyorum Geçecek annesi 2 yaşına kadar normal diyor yahu normal değil Çocuk ıkınırken çatlayacak gibi oluyor 40 yaşındaki insan değil ki Dayansın Herşeyi denedim Kayısı Gün kurusu Kefir yoğurt zeytinyağı Neler neler ama yok yaptıramıyorum Artık okadar zor durumda kalıyorum ki Lavman yapıyorum Yapmadan asla yapamıyor Makat çatlağı vardı O düzeldi hamd olsun canım acıyacak yine diye düşünüpmü yapamıyor bilmiyorum Ama Genel olarak yapmıyor En son Sokol verdi Onlada yapmıyor ondan önce de Bi toz gibi Bişe vermişti Böyle yavrum gözümün önünde Kıpkırmızı oluyor İçim parçalanıyor Hemen başka bir doktora daha randevu aldım ama illaki Bu sorunu yaşayan anneler vardır Lütfen Çözümlerinizi paylaşın 😒🙏🏻