Tugceasel16 Ezgivebebegi dikişlerle oligili bir sıkıntım yok aslında gayet iyiyim acıma falan da yok sadece düşmedi
Ezgivebebegi Tugceasel16 hepsi aynı anda düşmüyor benim ki en azından öyle oldu bir haftaya yayıldı hemen hemen peçeteyle silerken görüyordum misina gibi şeffaf bir şeydi eğer dikkat etmediysen göremezsin.
elifineylulu Tugceasel16 O zaman daha zamanı var demekki canım benim 5 dikisin 4 tanesi 1 ayda düştü bir tanesi kırk çıkana kadar düşmedi mesela
Tugceasel16 elifineylulu Benimde 5 dikisim var pazartesi 1 ay olucak baya uzun sürecek galiba düşmesi
elifineylulu Tugceasel16 olabilir canım bazısında geç düşüyor bazısında 1 haftada sağlıklı ol da geç olsun güç olmasın
tugceyildiz Ben de geç düştüğünü bildiğim için 15 gün sonra doktoruma rica etmiştim almıştı dikişleri ama benim tamamen iyileşmiş doktorum onayladığı için aldı. Dikişler çok rahatsız ediyordu beni. Ondan sonra rahatladım.
Ask_hosmus tugceyildiz ben dikişlerimi göremedim aynayla baktım da 1 hafta oldu gözükür mü dikişler normalde
tugceyildiz Ask_hosmus benim gözüküyordu ki gözüküyor diye biliyorum ama belki sizin dışta dikiş yoktur içte vardır
Minnosanne21 Korkma canım benimki 2 ay sürdü tam iyileşmesi kendiliğinden eriyor zamanla lavaboya gittiğinde düştüğünü göreceksin sadece kuru tutmaya bak