AlyaMeyra Retorik biregesevdasi eşim sağlık çalışanı ne ikisi 3.dozunu dahi oldu şuan pozitif evde yatıyor bayağı da ağır geçiriyor dün gece ateşlendi vs. olduğuna pişman oldu. Aşının etkisi buysa böyle bir zorlamaya ne gerek var bende anlamadım kızım okula gidiyor olsa ailesi aşılı diye ee sonuç pozitif işte 🤷♀️
Retorik AlyaMeyra aşı dozlar arası bağışıklığı düşürüyor diye biliyorum desteklemek gerekiyor bir şekilde geçmiş olsun eşinize
GoGirl AlyaMeyra belki de hastanede yatacakti entube olacakti oyle dusunun ki boyle soyluyorlar cok gecmis olsun
Aybk_66 Ası olmayanlari zorluycaklar ya bu seferde egitim uzerinden vuruluyo ben anlamiyorum olanda pozitif olmayanda bukadar iyi koruyuculugu varsa niye her asi olana kagit imzalatiyolar niye asinin arkasinda duramiyolar olanda kapiyo olmayanda bukadar zorunda hale getirmemeli baski yapilmamali
Dmt-01 Retorik epeydir hiç haber izleyemiyoruz valla duymadım oyüzden biyandan iyi aslında kontrol altında tutmak için yapıyolar ama keşke herkes dinlese
AlyaMeyra Retorik teşekkürler ama demek istediğim aşılı aile olmak asla kalıcı bir çözüm değil yada aşılı aileden istemeyip aşısız aileden pir testi istemek bu durumda mantık dışı kalıyor
GoGirl Retorik cok bencil esiniz hadi asi olmuyor test vermem ne demek o kadar cocugun hakkina girilecek
GoGirl Cemreninannesi11 bende ayni durumdayim 1. Sinifa baslayacak evde kucuk bebek var insallah giderler okula
Cemreninannesi11 GoGirl inşallah. Valla gerçekten bu süreçte çok sabırlı olmak gerekiyor ama oda bazen imkansız hale geliyor şimdi bile her birini ayrı zabdediyorum bide eğitimide biz anneler verirsek 🤯
AlyaMeyra GoGirl Allah bilir onu tabi ama bunun için de bir sebep yok açıkçası. Rahatsızlığı, kronik hastalığı yok, yaşı genç daha 28, normalde bağışıklığı da güçlü biri böyle düşünce de hani nerde aşının etkisi diyoruz haliliyle 😒🤷♀️
GoGirl Aysenur219 yakinda detaylar aciklanacak asisi tamamlanmayan aileler pcr tesu verecek dedi bakan
[silindi] Retorik eşiniz Doğulu mu? Bizim doğulaların hiç biri olmadı da acaba aynı mantıkla mı ilerliyorlar anlıyamadım