Cemreninannesi11 İnşallah yine uzaktan eğitim olmaz çünkü okadar zor ki 1.sınıf öğrencisiyle ilgilenmek.. Benim ömrümden 10 sene gitti resmen perişan oldum. Okuma yazma öğrenmesi, toplama çıkarma ritmik sayma falan hepsini ben öğrettim başında durdum. Kucağımda bebekle. Yemek mi yapayım, ev işi mi, küçük çocuğumla mı ilgileneyim, büyük oğluma ders mi çalıştırayım diye sıkışıp kalmıştım geçen sene.