B007 sizi o kadar iyi anlıyorum ki; canım pizza istemişti ablam yapmış, tabi ki diyetime uygun olsun diye de kaç kere arayıp, bunu-şunı yiyebiliyor musun diye sordu. Yedikten sonra aklıma geldi ve ablama hamuruna süt katıp katmadığını sordum, unutup, az miktarda kattığını söyleyince saatlerce ağlamıştım. Neden yemeden önce sormadım diye, hem kendimi hem de ailemi mutsuz etmiştim o gün. Ama hiç bir şey olmadı kızıma, üç gün takip etmiştim. Bir de gazını kolay çıkarması için hareket etmesi lazım, yüz üstü bırakıyor musunuz kızını? Yüz üstü yatarken acayip hareket ettikleri ve karınlarına basınç oluştuğu için çok rahat gaz çıkarıyorlar. Eğer yapmıyorsanız mutlaka deneyin.