Turunculu 1 aylık olunca kendi kendine oluşturdu mucize gibi. 2 ay 8 günlük. Tabi daha çok bozulur da. 😅 Ama 1 aydan fazladır hiç uyku sorunumuz yok. Gece emzik beyaz gürültü, gündüz 4momsta uyuyor. Gece acıkınca kıpırdanıyor, alıp yatarak emziriyorum geri koyuyorum uyumaya devam ediyor. 12de uyuyor sabah 10-11de uyanır. 2 ya da 3 kez emer uykusunda. Gündüz uyku sinyallerini alınca 4momsa koyuyorum, emziğini veriyorum uyuyor. Gündüz uykuları kısa 1 saat 15 dk max