sapiens sormayın dün gece yine kabustu gece 1, 1.5 arası uyutabildim. 2.5 da uyandı, 4 te uyandı. Her uyandığında emdi. Gazdan özellikle kıvranarak uyanıyor. Artık benim de gücüm kalmadı. Uyuyamayınca süt olmuyor bende. Gündüz enerjim olmayınca onunla kalıteli ılgilenemiyorum. Bugun teli daha yeni aldım, şimdi kahvaltı yapacagım. Kahvaltıda hemen hazırdan birsey oyle. Uyanacak korkusuyla iki yudumda yuttum onu da yazarken