Tubakdin kızım 35.haftada 2690 gr doğdu, 16 gün küvezde kaldı, 2 günde normal serviste kaldık. Bu süreçte biraz verdi sonra geri almaya başladı. Şu an 2ay 2 günlük, 3800 civarı, doktor ayda en az 1200 alması lazımdı çok az almış deyip mama takviyesi yapalım dedi. Sütüm çok şükür var ama kilo aldırmıyor demek ki. Doktor böyle söyleyince mamaya başladık, o kadar pişmanım ki, kabız yaptı, mama nedeniyle gaz sıkıntısı başladı, karnı ağrıyor belli. Şimdi mamayı bırakmak istesem de vicdan azabı çekiyorum benim yüzümden gelişimi geri kalmasın diye 😑