Tubakdin doktoru dinle canım, her bebek kendine özel. Stres yok, sağlıklı olsun yeter. Benim oğlum da 2800 doğdu, 39 hafta nın ilk günü. Ben yanlış yönlendirmelerle mamaya başladım, sakın diyim doktor ne güzel iyi diyorsa öyle herkesin dediğini boşver.