alerjikbebek Beyziikoo canım biogia bebeklerin gelişmekte olduğu bağırsaklar için bir probiyotk zararı yok hergun ver kaç damla olarak oenediyse doktorun bız hep 3 damla günde bir kez kullandık buzdolabında sakla ve bittikçe al bence
Beyziikoo alerjikbebek Günde bir defa beş damla şeklinde bir iki defa verdim gaz damlası olarak bildiğim için her gün vermemiştim ama vereyim bundan sonra sanki birkaç gündür çok ıkınıyor 😑😑
Nurse42 egelsenkonuss evet kendisi probiyotiktik hergün yaklaşık olarak aynı saatlerde veriniz bağırsakları düzenler pek severdim onu 😊