Zeyno32 Gulsahhhh bizde 1 yaşında yiz. Baş tırnakları düştü düşecek. Batık oluyor devamlı,doktorumuza atmıştım. Fucidin krem ve fito krem sabah akşam karıştırıp sürelim. Dedi
Aysealprsln Gulsahhhh çocuk poliklinigine gittim ben çocuk doktoruna randevu aldım kremin ismini yazayım isterseniz alıp yarın sürün bi
Nureylul Gulsahhhh şuan çok ciddi boyutta değil bizim olduğumuz bölgede hastane cildiye problemi var en kısa zamanda götürücem inşallah atın resim bakim