Mom9870 Deletedmom896 Mizah eleştiri elbette güzeldir ama bunu da saygıyla yapmak gerekir diye düşünüyorum. Karşımızda her kimse, dalgaya alaya almadan. Yanlış mı düşünüyorum çiçeğim?
Deletedmom896 Mom9870 Yani şöyle haklı olduğun konular muhakkak var fakat birde buna sebeb olanlar da var be güzelim bir kesim var çok sever bir kesim var nefret eder biz kesim ise sadece dalga gecer 😂 bu siyasilere pek koymaz alışık oldukları dildir çünkü
Mom9870 Deletedmom896 Benim ilgi alanım olmayan konulardır o yüzden çok konuşmam ama okuduğum kadarıyla iş mizahtan eleştiriden çıkmış gibi geldi sadece komik olmadığını söyledim, tabii bu bana göre başkası belli yazarken okurken eğleniyordur bilemem o onun tercihi. 😘
4yaprakliyonca Mom9870 @Deletedmom896 tartışma stilinize bayıldım😍 keşke herkes sizin gibi tartışsa. Çiçekli, böcekli, gülümsemeli, öpücüklü ♥️🍀👏🏼
Ebruea Sefeff bu ülkeyi beğenmeyip eleştirenleri başka ülke vatandaşlığına geçirecekmiş mi? Bugün dışarı çıkardım oğlumu turist gibiydim. Yanım o kadar insan vardı oğlumu işaret edip konuşan gençler vardı korkudan napıcam şaşırdım çocuğumu kucağımdan yere indirmeye bile korktm. Irkları ne bilmiyorum da Arap yarımadasındanlardı.😔
limonlukarpuzzz bikerem zapdetmesinler zaten.. Midemiz bulandi artik ahlaksizlardan her köşe başindalar naletler pislikler kafalari sadece uçkuruna çalişan bi millet.. Millet ayaklandi diye belki sinir disi edilirler
Minikbebe limonlukarpuzzz keşke ama hiç sanmam gelen gitmez , kapıları kapatmaları lazım ama sınırlarımız da malum açık gelmeye devam yani 😣
Bal-Kaymak limonlukarpuzzz Millet ayaklandi diye belki sinir disi edilirler Biz daha çoooook bekleriz o günleri. Ayaklandı diye bizim halkımız suçlu olur. İçlerinden bir kaç tanesine sorulturma açılır. Ama onlar sınır dışı edilmez. Kendi ülkemizde biz mülteci olduk korkak sürüsü yüzünden ve tabiki bizim yerimize karar veren sözde yöneticiler yüzünden.
Bal-Kaymak bikerem Ay ben bunu haberler de gördüm bu akşam . Eşim haberlere yetişemiyor ona da anlattım az önce konuşuyorduk hatta. Yemin ederim bela okumaktan artık kendi başıma dönecek diye korkuyorum. Pislik şerefsizler gencecik çocukları harcamışlar. Adi korkak sürüsü dükkanlarını açmamışlar bile bugün korkudan. Geberesiceler.
bikerem Bal-Kaymak ınstagram kullanıyorsanız ankarasondakika ya bi bakin,olay cok büyük,cok üzülüyorum,helikopterler vizirvizir geciyor,birseyler oliyor ama yayin yasagi var,bi kısmını yayinladilar insta da
sokomel Bal-Kaymak bence suriyeli ve afgan geneline geberesiciler diyene kadar bunları ülkemize getiren aklı başımıza getirenlere demeli. sonuçta bu adamların gelmek konusunda bir suçu yok açık kapıdan herkes girer.
ErvaZeyno Minikbebe Kapılari kapatırsa AB üyeliği olmazmış…Lanet olsun Dünya yaşanacak yer değil artık…
Diana07 Hep konuşuluyor halkın duymak istediği hiç bişey yok. Marketler ateş pahası (devletimize göre asgari ücretle bir aile çok rahat geçinebilirmiş) 🤦🏻♀️ E suriyelisi afkanı onada ses seda yok. Şu toprağı alabilmek için dökülen onca ter onca kan afkanalr Antalya’da bayraklarını dikiyor. Bu gün bakkalımızdan süt aldım 8 buçuk en pahalısı en ucuzu 6.25 di el insaf artık adamcağız da sene başından beri %30 zam geldi gelemeye devam ediyor diyor. Allah sonumuzu hayr etsin.
limonlukarpuzzz Bal-Kaymak bilmiyorum zaman gösterecek ama gitsinler Ülkem’den.. Bir şecime bakar alamayacagini sezerse hepsini toplar yollar merak etmw
Ultraslan40 bikerem ya evet bu helikopter neyin nesi diye ben de çok düşündüm. Art Arda minimum 2 tane gördüm. Allah sonumuzu hayır etsin. Altındağ felaket durumda {en son dükkan taşlıyorlardı..
[silindi] bikerem az önce izledim bişey. İraklinin birini arabayla ezdiler 🥺 bı tuhaf oldum ya . İşkence etmeseler keşke.