Herkesin kızdığı Saddam Hüseyin’e ziyaretten dönen zamanın Başbakan Yardımcısı Erdal İnönü’ye, muhalefet kanadının bir bayan gazetecisi; “Efendim, Bağdat’ta sizin Saddam’ın elini sıktığınız söyleniyor, bu doğru mu?” deyince, gülerek verdiği cevap şahaneydi: “Siz Saddam’ın elini değil de, ya onun neresini sıkmamı bekliyordunuz ki!?” Siyasette mizah güzeldir,siyasette eleştiri de güzeldir önemli olan bunu olgunlukla karşılayabilmektir. Mom9870 😘