Ayse01_ benim ikizlerim de 31 haftalık doğdular. Doktor zaman gösterecek diyip duruyordu ama bana dediği şey şuydu. ‘Hala daha senin karnındaymışsın gibi düşün. OnLar senin bütün duygularını hissediyor. Eğer sen olumsuz düşünürsen işimizi zorlaştırırsın. Bir hastam vardı, durumu da gayet iyiye gidiyordu ama anne kendini o kadar alıştırmıştı ki ölüme bebek apar topar kötüye gitti ve vefat etti’ demişti. Benim ikizlerim 8 hafta kaldı yoğun bakımda. Bir an bile aklıma kötü birşey getirmedim. Hiç merak etme çıkacak Allah ın izniyle. Bol bol dua et, bol bol süt sağ. Asla ama aslaa olumsuz düşünme. Prematüre bebeğin varsa sen de prematüre annesin artık. Güçlü olmak zorundasın!