Ayse01_ rabbim acil şifalar nasib etsin yavrunuza. En kısa zamanda kavuşun inş🤲🏻 Bebekler sandığımızdan daha güçlüler, rabbim ezelde onun rızkını da ömrünü de yazmış, hepimizin yazdığı gibi. Benim anneme de yaşamaz ölür bu demişler, 51 yaşında vefat etti. Çok şükür sağlıklı iki tane evlat doğurdu ve güzel bir hayat yaşadı. Kısaca; ne dedikleri çok mühim değil siz iyi düşünün iyi olsun. Bebeğinizle aranızda bağ var o hisseder. En azından elini tutmanıza izin verseler keşke, çünkü sizi yanında hissedince daha iyi olacak. Lütfen bir sorun rica edin hastaneden. Sadece elini tutmak istiyorum deyin. İnş izin verirler.