Mom7856 Mbal Hadi ya çok üzüldüm şimdi 1 yaşına kadar öyle akıcak mı gözü Kendi göz doktorumuz yok pédiatre de 17 sinde randevu o yüzden yarın başka bir doktora götürücem iltihap olmasından korkuyorum bende
Mom7856 Mbal Mbal anladım çok teşekkür ederim açıklamaların için 💕 baya akıyor malesef sabah doktora götürmeyi düşünüyorum
Tatlim Rabiamhmt kulak arkasında kirlenme olmuş olabilir. Ölü deri birikmesi. Temizleyin bir ondan olabilir
Mbal Mom7856 çok geçmiş olsun. Diğer gözü de koruyun birinden diğerine çok kolay geçiyor. Hatta kendinizi bile koruyun. 🥰
Reyhanbrn_81 Rabiamhmt canım kusuyor ya kulagınada geliyor olabilir orda kuruyunca oda yapıyo benimkinde öyleydi kulak agrısı yoksa yada huysuzlugu ondandr büyük ihtimalle yinede muayene zamanı baktırırsın
Rabiamhmt Reyhanbrn_81 evet arkasından kaynaklıydı cok korktum ama ya evlat ne kadar farklıymıs ınsanın kalbı dısarıda atıyor