Mom7856 ya çok önerilmiyor. Bizim kanalımız tıkalıydı akıntı vardı sürekli dünyagözdeki bir göz doktoru çayla silebilirsin dedi Acıbadem’deki Prof bir göz doktoru ben önermiyorum çayla silmeyi vs dedi. Doktorlar bile bazen kendi içinde değişik yorumlara sahip olabiliyor. O yüzden kaynamış soğumuş su batırılmış pamuklu silmek veya dr fishler bebek steril göz temizleme mendili ile silmek daha doğru. Bir de sebebi önemli akıntının. İltihap kapmışsa antibiyotik damla ile geçiyor. Ama kanal tıkalıysa damla bitince akmaya devam ediyor. İkinci gittiğimi doktor zaten kanal tıkalı olduğu sürece akacak boşuna kullanmışsınız damlayı demişti. Masaj yaparak açılıyor. Bir gün bir baktık akmamaya başladı artık. Bizim göz sıkıntımız var çok doktora gidiyoruz, sorunuz varsa sorabilirsiniz. 🌷