Rizeliii inan birsey olmuyor çünkü alakasi yok gerçekten 😀
Doğum yaptim ilk.baslarda kola fanta fasulye herseyi yedim masallah hic gazi bile yoktu bebeğimin abartmadan hersey yenir 😁
Bebeğe birsey olacak hicbir durum yok inanin
Kişin bile kalin giydirmedim 2 yasinda suan bu güne kadar hasta olup doktora gitmedik cok.şükür