Rizeliii gaz olmasın diye deniyor. Her türlü soğuk beslenme için geçerli. Soğuk içecekler. Kolik değilse alerjik değilse her şey gaz yapıyor. Bebekte oluyor gaz bağırsaklr geliştikçe. Tüm çiğ sebze ve meyveler süt ürünleri bakliyat çikolata asitli şekerli gıdalar kuruyemiş.. hepsi gaz yapıyor. Ben kimyonlu her şeyi yiyorum bebeğime de gaz damlası başladım