A05072020 Öyle yapıyorum çok sağolun. O kadar zor bir gece geçirdik ki, ilk günler diye mi böyle ağır bilmiyorum. Yani kızıma da bulaşmış bu nasıl bir imtihan. Gece boyu kendimi bıraktım onun ateşini düşürmeye çalıştım. 39u gördü ateşim, titreme nöbeti geçirdim, öyle halsiz yorgunum ki kızım ağlıyor ben ağlıyorum, ağlaya ağlaya 7de anca uyutabildim. Ateşi düştü sanki ondan sonra rahatca uyuyabildi. Rabbim tekrarını yaşatmasın, bebekle çok zor geçiyor bu süreç. Bi kaç gün geçse de iyi olsak diye bekliyorum 😔