A05072020 Ben Eskişehirde yaşıyorum. 112yi arayıp durumumu izah ettim, semptomlar mevcut ama 4 aylık bebeğim var, eşim çalışıyor gelemiyorum dedim. Yaşlı ve temaslılara öncelik veriliyormuş, kaydımı aldılar ama çok yoğun bugün gelemeyebilirler dedi yetkili. Bekliyorum bir saattir. Emziriyor musunuz acaba, ilaçları kullandınız mı. Çok çok geçmiş olsun bu arada rabbim şifanızı versin. Evladı için endişeleniyor en çok insan, tek olsam bi başıma atlatır çaresine bakardım