Happy2 Bebekten bebeğe de değişiyor oglumdada bezden çıkana kadar hep sleepy kullandım şimdi 4 aylık kızım var sleepyle devam ediyoruz bi sıkıntı olmadi bizde
Haziran Ruzgarsmummy çok memnunum prima kullanıordum 10.günden beri pişik yaptı.ogündür bugündür sleepyden şaşmadım..şun 5.5 aylıgız..bio natural de bulAmazsam normal natural de ikisinde de çok memnunum..
Saresi Ruzgarsmummy ben de ilk molfix pure almıştım ama ağ kısmı beni rahatsız ettiği için sleepy ye geçtim yoksa doku olarak molfix pure&soft daha güzel. Ama sorun yaşamadım