Ruzgarsmummy 1 ay prima kullandık sonra hep sleepy çok memnunduk. Ama bi doktor yazı paylaşmıştı bez değişimlerinde pişik yapmasın istiyorsanız eğer, bi eski bezden bi yeni bezden kullanın diye. Yani bi molfix bi sleepy mesela o şekilde hiç yapmazmış. Sizde deneyip anlarsınız artık küçük bi paket alın bakın