Yagmur1c salgın var şu ara. 5 gündür 3 oğlum da kusmayla başladı ishal. 2. Günde biz de eşimle olduk. Kusma öyle bir kemik agrısı başladı ki bende. İshal olacagım gibiydim. Doktor da ishal olacaksın dedi prebiyotik başladı bize. Olmadık. Çoculalrın ishali hala geçmedi. 2.3 er kilo verdiler gözleri çöktü resmen. Yemekten zevk alan çocuguma şırıngayla bişeyler yedirmeye içirmeye çalışıyorum. İlk çocuklarda başladı doktor hemen serum takıp tüm testleri yaptı. Hepsi temiz. Antibiyotik başlamıyoruz diyetle devam edeceğiz dedi. Baktık olmuyor ve. Bizde de başlayınca mikrobik olarak baz alıp antibiyotik başlamak zorundayız dedi. 3 gündür veriyorum faydası yok. Bugün konuştum yine prebiyotik başladık çocukalra da. İnş faydası olur. Çalıştığım diyetisyenle konuştum şeker tuz karbonatlı su veriyorum. Kaybettiği minerali yemediği için sıvı kaybını önlemek için. Serumun içilebilir versiyonu yani. Kaç doktorla konuştum sulardan diyor. Manyaga bagladım. Damacana suyuyla bardak yıkıyorum duşu eli yüzü damacana suyu kullanıyorum çocukalra. Şu ara herkes kusma ishal. Testler temiz çıkıp hiçbir ilaca yanıt vermiyor ve 1 haftadan önce de düzlemiyormuş. Çok halsiz durgunlar geçsin artık çöktüm resmen ya.