Yagmur1c iyi akşamlar. Şebeke suyundan kaynaklanan bir salgın var. Biz de hazır su kullanmamamıza rağmen oğlum çok kötü hasta oldu. Banyo yaparken ister ismtemez su yutuyorlar. Meyve ve sebzeyi de çoğu zaman şebeke suyu ile yıkıyoruz. Dikkat edin. İshal ve kusma vücudu susuz bırakıyor. Serum taktırsanız iyi olur. Biz 6 tane serum taktırdık oğluma. Refror ( prebiyotik) kullandık. Bol bol sıvı tükettik. Oğlum çok zor atlattı. Size de çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin