Eyllece benim de giderek azalıyor ve 26 günlüğüz henüz.Burda,internette yazan ne varsa yiyecek içecek denedim,humana çaylar,helvalar dut kurusu,solgar vitamin.Psikolojimi de iyi tutmaya çalışıyorum ama yok olmuyor sağıyorım 30 cc.En azından 4-5 ay emzirebilseydim diyorum