busrasilra14 bileğine takabilirsiniz ayak yahut kol. Gece Çıkarmayınca daha iyi oluyor. Ben gunde 3-4 defa bebegımı yıkadıgım ıcın takamıyrdum tekrar basladım takmaya. Gece boynunda duruyor bebegımın. Çok darsa ipini esnetebılırsınız yalnız bırbırıne sürtmesin boncuklar, kırılma çatlama oluyor. Tabi bir deneyın sansınızı umarım işe yarar, gebeliğimden beri uykusuzum, sizi fazlasıyla anlıyorum aynı durumdayız, bebeğim gündüz uyumuyor gece uyumuyor🤯ben de tekrar sürmeye başlayacagım,umarım faydasını görürsünüz🥰🤗