busrasilra14
Nurse Harveys dentigel kullanıyorum ben ara sıra. İyi geldiğini düşünüyorum, mızlamasını kesiyor. 5.5 aylıkken alt iki dişi aynı anda çıkmış ve biz çok sonradan gördük, jel kullanıyorduk o aralar. Diş ağrısı olduğundan emin değildik ama 🤷🏼♀️ Memlekete gittiğimizde de kullandık, 2 haftada 3 diş çıktı, yine jel kullanıyorduk. Denk mi geliyor bilemiyorum ama isterseniz deneyin tabi her şey her bebekte aynı etkiyi de göstermiyor hem 🥰