Aselelifnur benim bebeğim 8 aylıkken 10 kg 71 cm di. Atopik bir bebekti. Herşeyi rahat rahat veremiyordum ne yazıkki. 1 yaşından sonra rahatlamaya başladıkça beslenmesi daha iyi oldu.şimdi 13 aylık, 11.700 kg 82 cm. Genelde gelişimi iyi olsada, kendi penserrilinde üzerinden konuşursam yavaş.Bebekler bütüdükçe hareketleniyorlar ve kilo alımları yavaşlıyor bunlar normal şeyler. Sağlıklı olsunlar yeterki. 😊