Csknaz merhaba biraz araştırmışsınız diye düşünüyorum ki 37 günlük bebek uyumuyor genelde 3 ay dolana kadar düzen zaten olmaz öyle çay felan denemeyin boşuna bence acı elma yapı felan çok zararlı denilen yazılar görmüştüm denemeyin derim . Biogaia yı bende kullanmıştım iyiydi ama gece uyumasına çözüm değil doktorunuzdan damla önerisi isteyin