Benim kızımda 24 aylıktı ve ciddi bağımlıydı ikimiz içinde zorlaştırıyordu durumu artık dedim bitirmem lazım annem dediki yara bandı yapıştırdır kızım dedim ki anne saçmalama ya bu sıpa söker atar onu falan sonra bir gün artık yine böyle saatlerce boş boş emerken dedim bi deneyim bakalım ne yapıcak. Uykusundan kalktığında meme meme diye ağladı yapıştırdım tabi yara bandını dedim annecim sen uyurken ben doktora gittim uf oldu artık memelerim bir süre süt içmemen gerekiyor acıyor vs konuştum anlattım ve ben şok 😂 öptü sevdi cici cici yaptı doktor dedi uf dedi sonra kapat dedi 😂 inanamadım dedim ki neden daha önce yapmamışım 1 hafta boyunca sürekli göster dedi her istediğinde açtım bantları görünce hep aynı şeyleri yaptı işte doktor uf sevdi kapat dedi benim serüvenimde böylece bitmiş oldu sonra üzüldüm bi boşluğa düştüm tabi alışkanlıklar kolay bırakılmıyor. Benim cocugumdada konuşmak işe yaramadı maalesef ama ikimizide üzmeden sonlandırdık bu macerayı ❤️