eSved hiç birşey sürmedim. büyüdüğün için artık memelerden süt gelmeyecek diye anlattım bir kaç gün. son gün sabah 10.30 civarı, son kez emip bay bay yapıcaz dedim. istediği kadar emzirdim bırakınca el sallayıp kapattık. sonra her sorduğunda anlattım artık sen büyüdün, memelerde süt yok, bay bay yaptık diye. 1 hafta oldu, suyumuz hep yanımızda. gece uyanırsa (ilk 2 geceden sonra 1 ya da 2 kez uyanıyor sadece) bir iki yudum içip kafasını koyup geri uyuyo hemen.