cemrenin_annesii Benim oğlum 5. Ayda mesela 100-200 gram anca aldı. Çünkü hareketleri artmıştı ve emmek istememişti. Bir sonraki ay daha iyi aldı. Doktorunuz tabi daha iyi bilir , gerekirse mama takviyesi yapın ama bundan dolayı canınızı sıkmayın üzülmeyin.