Kızlar merhabalar. Bebeğimin kilosu bu ay az çıktı doktor da mama takviyesine başlamamızı istedi. Bebeğim 4 ay 10 günlük iki gündür mama veriyorum ama hiçbi şekilde onu yemiyor. Biberon, şırınga, silikon kaşık hepsini denedim olmuyor. Nasıl alıştırabilirim?