Sanırım aynı gün doğum yapmışız. Benim kızım kırkı çıktığından beri gülüyor. Doğduğundan beri sürekli konuşurum sürekli birşeyler anlatırım ona. Gözümün içine baktığında ben güldüğümde oda gülmeye başlıyor. Yada piştlerim ona güler annemm diye seslenirim ona güler. Sizinde yakındır o şekilde gülüp içinizin yağlarını eritmesine.