Serapo yani illaki acıyordur siz hiç kriz yaşamadınız galiba 😁 birden bi ağlama geliyor tekme tokat saldırıyor bana resmen ellerini yiyor tutsa beni de yiyecek sakinlemiyor da bi süre sonra kendi kendine sakinleyip normale dönüyor sanırım o arada bi sancı geliyor cünkü acı cekiyor baya😢