Denizikooo süt yok diye bir şey yok sakin o hatayı yapma benimde başta az geliyordu var mı yok mu demedim kafama dltakmadim her saat başı çocuk her ağladığı zaman o bırakana kadar emzirdim tabi kendime rezene anason kimyon karışık çay yapıyordum sabah akşam onu içiyorum ve su çok içtim mamaya inan ki gerek kalmaz Rabbim zaten onun rızkını gönderiyor simdikileri cidden anlayamıyorum sütüm gelmiyor diyip direkt mamaya başlıyorlar emmese meme reddi olsa farklı ama sütüm yetmiyor diye bir şey maalesef siz kendi kendinize kuruyorsunuz çocuk emdikçe çoğalıyor o süt benimki öyle oldu